16 Haziran 2016 Perşembe

DOGUM CANTASINDA NELER OLMALI ?

Merhabalar,
  Dogum cantasinda neler olmali kendi deneyimlerimden yola cikarak sizinle paylasmak istedim.
  Çantanızı 8. Ayda hazirlayip arabanizda bulundurmaniz iyi olacaktır.

Oncelikle kabin boy bir valiz edinmelisiniz düzen acisindan ben kizimin Cuties and Pals serisinden almis oldugum çantasını kullandim.(2 yil once krese baslama asamasinda sirt cantasi ile limangodan almistim)

Annenin Ihtiyaclari
1.Sizin icin 2 takim alt ust pijama mutlaka onu dugmeli olanlardan bence bu cok onemli ilk kizimda dugmesiz olanlardan alip sıkıntı yasamistim emzirme acisindan zor oluyor.Ben dagi marka almıştım ancak çok çabuk bozuldu tavsiye etmiyorum.
2.Emzirme sudyeni,
3.Gogus pedi ,(Lansinoh kullandım iki kızımdada)
4.Lanolinli gogus ucu kremi bu isi ayri bir konu olarak yazacağım zira hicbirseyin faydasi yok gogus yaralarina o nedenle marka yazmiyorum.
5.2 cift corap,
6.Kanamanız olacagi icin gece pedi,
7.4 adet alt ic camasiri,
8.Kişisel bakim esyalariniz tarak,rimel,allik,nemlendirici,yuz yikama jeli vs.
9.Şarj aletiniz,
10.Özel olsun istiyorsaniz nevresim takimi,
11.Fotograf makinesi,
12.Doktorunuz oneriyorsa korse,
13.Nufus cuzdani, ozel sigorta belgeleriniz...

Bebek icin
1.Araba icine mutlaka oto koltugunu monte edin(koltuk ici ekstra minder mutlaka alin),ilk kızımda aldığımızı kullandık (chicco),
2.20 li hastane cikis seti yikanmis utulenmis
(icerigi 2 adet sapka ,2 adet eldiven, ic zibin,alt ust 2 adet takim ,1 uzun kollu body,2 adet kolsuz body,2cift corap,penye battaniye,havlu,agiz mendilleri)(idil baby organic seri),
3.1 numara bebek bezi,
4.Alt temizleme icin pamuk mendil(ipek
marka),
5.Bariyer krem veya pişik kremi (Sudokrem),
6.Tirnak makasi bazen bebekler uzun tirnakli dogabilir,
7.Bebek sampuani,
8.Mevsime gore kalin battaniye,
 9.Bebegin abla veya abisi var ise onlar icin kucuk hediyeler,
10.Bebek nevresimi,
11.Yavas akisli bir numara biberon,
12.Formul mama 1 numara,
13.Ikram edeceginiz cikolata kolonya vs,


   
Hastanede bir veya iki gun kaliyorsunuz ancak bu yazdiklarimin hepsi gerçekten gerekiyor.
Yazdığım markalar tamamen kişisel seçimlerim ve yüzde yüz memnun kaldıklarım reklam içerikli bir marka yoktur.
Her kadının bu heyecanı yaşaması dileğiyle.
Sevgilerimle....






0 yorum:

Yorum Gönder

 
PINARIN KAZANI Blogger Template by Ipietoon Blogger Template